MASÁŽ

Sportovní a regenerační masáž kombinuji s protažením svalů, měkkými technikami a mobilizacemi. U masáží využívám také kineziotaping a techniky kraniosakrální terapie. Pravidelná masáž podpoří léčebné procesy ve vašem těle a blahodárně působí také na psychiku člověka. Masáž probíhá v příjemném prostředí s doprovodem relaxační hudby. Můžete si vybrat buď částečnou masáž (60 min) nebo celkovou masáž (90 min).

TERAPIE

Techniky pro úlevu od bolesti zad a koubů, při migrénách, cvičení při vyhřezlé ploténce, zlepšení pohyblivosti, kompenzace sportovního zatížení apod. Při nevhodných pohybech dochází k přetěžování a následným potížím v těle. Cílem terapie je tyto potíže odstranit nebo alespon zmírnit. O použivaných metodách se můžete dočíst více níže v sekci techniky.

INDIVIDUÁLNÍ TRÉNINK

Základem je diagnostika pohybového aparátu a cíl klienta. Trénink je vytvořen individuálně, především výběrem cviků a určením zátěže. Cílení na zpevnění těla, zlepšení stabilizačních schopností, zlepšení kondice, odstranění bolesti při sportovní činnosti apod. Trénink je možné doplnit o následnou masáž, techniky kraniosakrální terapie nebo kineziotaping.

KINEZIOTAPING

Vhodné pro ovlivnění bolestivých stavů, uvolnění jizev, jako podpora pro rychlejší regeneraci, ovlivnění otoků, uvolnění svalů apod. Možnost samostatného využití, případně jako doplněk při terapii. Při kineziotapingu se využívá tahu a směru nalepení pásky podle toho, jak chceme danou oblast ovlivnit (nabuzení/útlum apod.).

TECHNIKY

MASÁŽE

ÚPRAVA POHYBOVÝCH STEREOTYPŮ

SM SYSTÉM

Mají pozitivní účinky jak na psychiku člověka, tak na jeho fyzický stav. Navozují pocit klidu, zlepšují metabolismus, urychlují vstřebávání otoků, apod. Jsou vhodné při psychickém, či fyzickém vytížení, ale také jako forma relaxace.

Způsob, jakým se pohybujeme, může být příčinou i důsledkem akutních či chronických obtíží. Úpravou těchto pohybových stereotypů, např. způsobu naší chůze, může dojít k odeznění bolestí a zlepšení funkčnosti našeho těla.

Cvičení využívané u výhřezu plotének, skolióz, bolesti zad. Používají se pružná lana o minimálním odporu. Při tomto cvičení dochází k posílení převážně hlubokých svalů páteře.

KRNIOSAKRÁLNÍ OSTEOPATIE

FUNKČNÍ TRÉNINK

KINEZIOTAPING

Terapie, která podporuje samoléčebný proces organismu. Jemná manuální technika, u které se pracuje s lebečními kostmi, křížovou kostí a dalšími systémy těla. Využívá se pro odstranění bolestí nejrůznějšího charakteru.

Zaměřuje se zlepšení funkce, pohybu, který běžně vykonáváte, ale zároveň Vám dělá potíže a omezuje Vás v životě. Trénink Vám pomůže posílit Váš střed těla, pomáhá chránit páteř proti nadměrné a nepřiměřené zátěži. Slouží jako prevence výhřezu plotének, ale také jako kompenzace při bolestech zad, velkých kloubů apod. Trénink se dá také využít pro zlepšení výkonnosti síly těla, proto je velice využívaný sportovci.

Tejpování se využívá u bolesti zad, hlavy, bolesti v oblasti křížové kosti, po úrazech, při vadném držení těla, úponových bolestech, při menstruačních bolestech atd. Používají se různé techniky a směry lepení, podle požadovaného výsledku.